Nu tror jag att det åker av!

Jag är 70% säker på att jag tänker gå ut i köket och klippa av mig håret nu! haha, det kliar i fingrarna!!!!


Några timmar senare.. Ja jag klippte det!!! Inte alls så kort som jag tänkte men jag vågar inte klippa mig jätte kort själv, för då är det svårt att rätta till om det går åt pipan. Jag har hittils bara fått posetiva kommentarer för det iallafall! Tror jag ska klippa det kortare och färga det väldigt mörkt, men detta ska så ske hos en frisör!

Var i skolan tidigare och hade betygssamtal, det gick bra! Mycket bättre än jag hade väntat mig.. Hade typ VG i det mesta och en del ämnen som jag kan få MVG i om jag kämpar lite. Det negativa var väll typ att pga att jag var så omoteverad förra året så är jag inte godkänd i matte b och därför så tänker jag fixa det nu och hoppa matte c.. Känns ändå inte så surt, jag tror inte jag kommer behöva matte c i framtiden.

Ett medelande till Matilda Lundgren, RING MIG! jag saknar dig hjärtat!!!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0