JULLOV!!

Nu äntligen är det jullov, satana vad skönt! Har varit en jobbig höst med årsarbeten och skit. Nu har jag bara en skön vår framför mig och sen är det över, finito och slut!

Igår var det glögg/jam kväll hemma i lägenheten. Max, Johan, Zoda boy och Johanna kom hit och mös. Sen vart det spontan konsert och en massor av fina låtar, hehe. Försov mig som vanligt till skolan idag, men va fan det är ju lov nu så det gör inte så mycket. Jag ocg Martin har inte varit på topp den här veckan.. Tror det har med snön, kylan och mörkret att göra. Det är mycket skönare att stanna inne och tända ljus då!

Nu sitter jag och lyssnar lite musik på Spotify, hittat en del bra skit. Tänkte skriva ner några!


      
Coldplay – The Scientist

Jay-Z – D.O.A. [Death of Auto-Tune]

Jay-Z – Lucifer

Jay-Z – Moment Of Clarity

Mary J. Blige – Stronger

Talib Kweli – The Perfect Beat - featuring KRS-ONE

Talib Kweli – Broken Glass

Talib Kweli – I Try

Tingsek – Nothing, Nobody, Right & Wrongs

The Clash – Rudie Can't Fail

Boys Noize – Jeffer

Boys Noize – Lava Lava - PARA ONE Remix

Bob Dylan – Forever Young

NU FÅR DET VARA NOG! i like it, mh, ah! 

/klara


 


Kommentarer
Postat av: jarek

shiit asså, bloggen blev genast bättre hahah

2009-12-19 @ 14:23:24
Postat av: matilda

jag skickade sms till dig igår , men jag fick inget svar :(

2009-12-20 @ 12:21:25
URL: http://lundgrenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0