Julen var god, nu är den slut.

Jag hade en mycket trevlig jul, med pappa först i ringarum där vi tittade på kalle anka och åt mat och sen med mammsen där alla blev så glada för att jag kom, men det var för att de fick öppna julklappar då.. haha nä då. Julklappar blev det ju också förstås, mest pengar.. En massa pengar och så fick jag ju mina älskade skor och lite annat smått och gott! Runt 11 tiden gick jag och mamma till matteuskyrkan och tittade på midnattsmässan, det var ganska mysigt faktiskt. Sen gick vi förbi palace och hälsade på Gresse, vi trodde ju att eftersom att det var julafton så skulle det inte vara så mycket folk men det var jätte mycket folk och de fick stänga till slut för det var för mycket. Men vi gick hem och åt vickning och tittade på en mysig film.

Idag tänkte jag att jag skulle gå en sväng på stan, men icke! Det var ju stängt idag ja! Kanske blir att gå ut sen, med risk för att det kommer att vara SKIT mycket folk.


En bild från sommaren och p&l, för att bryta av i vintermörkret.

/klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0