Julefrid och True Funk

Dan före doppare dan och jag har konstaterat att det inte alls känns så magiskt som när jag var liten. Då sprang jag runt som en tokig med mina kusiner och det var den bästa dagen på året. Visst älskar jag att sitta och mysa med familjen, speciellt här hos pappa på landet. Jag överdriver inte när jag säger att det är 1 meter snö ute! Lyssna på bra musik och dricka bärs. Snart kommer Farbror hit också, saknat honom.. Han har slitit sig från Norge såhär till jul. Imorgon så blir det till att åka till ringarum med familj pappa. Sen ta bussen till stan och julmysa med familj mamma. Senare på kvällen så ska bara jag och mamma åka hem till mig bara hon och jag och mysa. Sen ska vi på midnattsmässan i kyrkan, lite ovant men jag tror nog att det är mysigt.


Hoppas alla får en fin jul så ses vi på nyår eller så!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0