Inflyttningsfest, bra skit!

Igår hölls alltså den stora invigningen av våran lägenhet. Trotts mycket folk och inte lika mycket platts så var det en fantastiskt rolig kväll. Trevligt folk, musik och lycko drycker i mängder. Som jag tidigare har sagt var det lite av ett socialt experiment, som slutade bra som tur va. Kvällen började med mig, Matilda och Simon. Vi drack Matildas snodda vin och pratade, tog även lite snygga "sug i blicken" och "puta med läpparna" bilder.

    Raawr!


Sen kom lite folk, klasskamrater och Simpas pojkar. Vi fick paket och sen var det ös!! Dagen idag var dock lite hård, men det var det värt.. Nu är kl 18.09 och Simon sover fortfarande.. Njut av lite bilder gott folk!

 










 
/klara


Kommentarer
Postat av: stefania

jävligt trevligt var det! tack för att jag fick komma. :)

2009-12-12 @ 18:20:49
Postat av: klara

good man! jag hade också jätte kul och jag är glad att du kom :)

2009-12-12 @ 18:35:49
Postat av: natasha/nathalie

kände typ ingen, men jag hade det mycket trevligt, tack för att jag fick komma och fin fin lägenhet!! :D

2009-12-12 @ 18:44:47
Postat av: klara

haha nä jag vet, men man måste träffa nytt folk ibland. bra att du hade kul hjärtat, det va kul att du kom :)

2009-12-12 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0