I huvudsak en strålande helg

Nu sitter jag, Simon och Martin och frossar i oss allt drama i Paradise Hotel. Nu tänkte jag blogga lite om helgens händelser.

Fredag: Var jag hur trött som hellst och sov ganska länge när jag kom hem från saco mässan. Senare kom Olivia förbi och vi hade någon form av mys/förfest.. Sedan bar det av till Otten där det blev en hel del dans och skoj. Carla fyllde 18 år och va lite smått jätte dragen så vi skrattade en del också. Sen kom min lille plutt och hämtade mig och vi åkte hem och sov.

Lördag: Vaknade av att Shimme ringde på dörren och ville ha en nyckel. Sen åkte Simon och jobbade och jag gick och såg min systers pjäs, hon var så duktig så! Senare blev det lite förfest med Simmi och hans vänner, och senare med Amanda, Matilda och grabbarna grus. Sen begav vi oss till Hugo för en väldigt rolig ute kväll.

Söndag: Idag har vi varit på IKEA och köpt saker till våran lägenhet. Ska lägga upp lite bilder snart!!!

I stora drag allstå en rolig helg. Nu ska jag duscha och sen sova, skolan imorgon ju!

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0