Hög mysfaktor!

Våran lilla lägenhet sprudlar av mys, våfflor, varm choklad och massor av ljus! Jag gillar kvällarna här, men inte mornarna.. Imose var det mörkt till typ halv 9!!! Usch.. Men sen kom min lilla söta syster och hennes klass och gick lucia tåg för oss, det var jätte fint. Fick en lite finare adventsljustake av mamma med och pepparkakor som ser ut som coca cola flaskor, söt mamma.

Efter skolan så handlade jag mat ocg sånt med pappsen, och hårfärg! Sen har vi bara varit hemma och slöat, jag lagade pasta och mammas/morfars köttfärssås, skitagood! Tittat på PH och färgathåret, det är väldigt mörkt nu. Men det känns bra. Nu är det bara kort fin klippning och lugg som saknas. Fan det är lite dåligt att jag inte har skrivit på kemihäftet idag, men jag får jobba påt imorgon.. Imorgon är det en sån lång matte dag från 08.15-12.00, så det blir nog en del bloggande då med.. Matte i 4 timmar går ju inte, hihi. Jag är oandrasidan väldigt nöjd med att jag har gjort hitsoria arbetet, det verkar tynga mångas axlar. Och så skönt att jag inte har prov i matte C imorgon, haha.. Good luck sackaaahs! Nu ska jag borsta tansebissingarna och läsa min spänande bok "Snabba Cash".

/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0