Elvis the one and only!

Min lille kära bror, Elvis! Nu ska jag blogga om min söta lilla alderles egna Elvis! Han är min lilla ögonsten, den ända brodern bland 5 systrar. Han har myntat egna utryck redan vid 7 års ålder, han har givit mig ett smeknamn och så är han väldigt söt! Han är inte alls som andra barn min bror, han lyssnar inte på barn musik eller leker med töntiga saker, nej! Han lyssnar på Ramones och The Clash, han har skinjacka med nitar, han heter inte typ lucas eller något vanligt namn.. Han heter ELVIS och gjorde hårdrockstecknet på en waldorf avslutning. Han är one of a cind! Han är min Elvis!

l

/klara

 


Kommentarer
Postat av: Heidi

han och Selma skulle kanske bli ett fint par!

2009-12-04 @ 00:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0