Det blev ju inte så långt..

Det förra..

Var tidigare på stan och shoppade lite julklappar till familjen, känns lite fel på något sätt att inte köpa något alls. Blev mest små rosa och söta saker, en jätte söt lite kjol till Vera. När man är en fattig student så blir det inte några jätte stora saker.. Som pricken över iET så har jag ju för er som inte visste det 6 små syskon.. Så det är lite körigt. Men jag har iallafall lyckats göra jäkligt snygga julkort! Jag är ganska bra på sånt.


På tal om något helt annat så är jag ganska besviken på julens tv. Anna Ankas jul, alo?! Hon står och skriker om hur full och hur mycket hon ligger på julafton.. Jag vill inte veta. Och visst är Simpsons kul, men ca 10 avsnitt om dagen, nej jag tröttnar faktiskt. Jag satte mitt hopp till MTV, men icke. Dom visar Americas best dance crew för 100 gången och Kom och ligg med Tila äckel bajs. Nej jag måste säga att detta inte duger.


Jag undrar vad som händer ikväll.. Me and Simon kanske skulle ta en sväng förbi den saliga muken. Men vi får se.

/klara

Kommentarer
Postat av: stefanias

förolämpa inte tila <3

2009-12-21 @ 21:05:16
URL: http://stefrand.blogg.se/
Postat av: klara

jo, hon är vidrig.. och så ser hon ut som en alien!

2009-12-21 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0