arg, torra ögon!

Jaa jag är hemma idag och jag är mycket medveten om att detta inte är okej, men jag var trött, hade torra ögon och snor i min näsa.. Jag ville inte. Det som stör mig mest är nog tanken på att imorgon när jag går till skolan kommer jag att mötas av granskande blickar och frägan "vart var di igår då?" (detta menas inte som en fråga egentligen, mest som en pik.. Alltså kunde de asen lika gärna säga "du är ju inte sjuk, du sket i skolan, du är sämst". Det här med att kasta skit på andra som man egentligen borde kasta på sig själv har börjat gå lite över styr i min kära klass tycker jag och just därför tänker jag här och nu ge er något att stoppa upp i stjörten!


Jag Klara Earlingh Magnestrand svär härmed en ed, höger hand på hjärtat.. Jag svär att sluta ta hand om cafét när jag inte ska, jag tänker sluta göra saker som ska ge pengar till klassen och från och med nu bara göra det jag ska och inte ett dugg mer.


Jag vill inte nämna några namn men att skälla på mig för att jag inte har städat, det är skit. För du denna onämda person, du gör ju istortsätt aldrig som du ska. Men det roligaste är att du inte fattar det själv, du tror att du är felfri.. neej!!! aja, jag ska inte brusa upp nu. Men sluta hacka på mig din skit för jag blir arg och det vill jag inte vara.

 

Det där var inte alls planerat, det bara kom.. Fast det känns ändå bättre att skriva för då slipper jag ju skriva. Usch va tråkigt jag har. Hoppas Stefania fattar att hon borde komma hit och plugga med mig sen. Annars får jag väll leka med Simon, fast han kommer ju säkert bara sno mmin dator för hans har gått sönder för er som inte visste.

Kanske skriver några rader senare.

/klara


Kommentarer
Postat av: tomas

Det visar väl bara att du är likadan som alla oss andra eller hur? :) Och du tjatar väl på oss också? Det är väl bra, annars kanske man glömmer..

2009-12-08 @ 14:18:46
Postat av: klara

du ver ju inte med när detta hände som jag srev om.. och aa jag tänker vara som er då för ärligt talat så har jag gjort mer än er och så har Isak mage att kasta skit på mig så nej, jag struntar i det.. och jag får väll också "vara som er andra"?

2009-12-08 @ 15:23:44
Postat av: tomas

får och får.. det är väl inte värre om du skiter i/inte orkar/inte kan, än när någon annan gör det, det vore ju dumt.

2009-12-08 @ 16:43:32
Postat av: klara

är det värre när jag gör det menar du, är du körd eller?

2009-12-08 @ 16:46:52
Postat av: tomas

nej läs det igen så ser du nog att att jag inte skrev så :)

2009-12-08 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0